Direktlänk till inlägg 4 april 2014

Inte en vanlig fredag

Av Theresia - 4 april 2014 08:27

Vanligtvis så brukar fredagar vara en dag som man längtar efter, fredagsmys Lets Dance och allt som hör till. Men den här fredagen hade jag helst velat att den skulle vara som en vanlig fredag. Men de är den inte. Idag ska jag nämligen säga hej då och ta farväl av en väldigt god och kär vän. En vän som hade hela livet framför sig, en tjej som alltid var snäll omtänksam och brydde sig om sina nära och kära och ville alla väl. 3 små barn lämnar hon efter sig, de är så fruktansvärt orättvist. Varför klara sig vissa men inte andra? Varför kan en del göra hur som helst och betee sig hur som helst? Varför ska just dom klara sig? Varför kunde inte min vän få fortsätta sitt liv och få vara med sina nära och kära? Varför varför varför? Himlen har fått tillbaka en ängel men alldelse förtidigt, vila i frid kära vän <3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Theresia - 4 maj 2014 22:12

Vad eller hur jag än gör så verkar de inte spela nån stor roll.... Vad gör jag för fel? Eller är de nått jag inte gör som jag borde göra? Ibland är de inte lätt... Får en känslan av att nått jag gör är fel men jag vet inte vad. Man får en känsla i kr...

Av Theresia - 28 april 2014 09:15

Usch vad tråkigt de är ibland, kan ju i och för sig nyttigt med att ha tråkigt. Men nu är de en annan slags tråkighet jag tänker på. Om man försöker att prata med någon men man får inte gehör knappt nå svar alls, varför ens försöka igen?? Nää jag tro...

Av Theresia - 15 april 2014 21:36

Har idag städat hela huset, så nu är de rent hus här hemma   . Ska ta i tu med tvätten imorgon hann inte med den idag. Var iväg och veckohandlade tidigare ikväll så nu är de fullt i både frys och kyl   .  Små grabbarna skötte sig utmärkt i affären, d...

Av Theresia - 13 april 2014 09:07

Inte ett stort fan av söndagar, de betyder ju att helgen är slut!!! Men de kommer en ny snart igen   och påsken närmar sig så nästa helg lär de bli en hel del ägg och godis.    Den här helgen har varit rätt okej och lugn. Igår var de dags för rad...

Av Theresia - 9 april 2014 11:18

Sitter och njuter av en kopp te och en hembakad bulle, lille A sover och S är på förskolan. Har tvättat, dammsugit och tagit reda på disk så lite nytta har jag gjort idag. Ätit lunch har jag också gjort, lika bra att passa på medans lille A sover. Ha...

Presentation

Social,glad och tänkare= Theresia

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards