Direktlänk till inlägg 9 april 2014

Te och bulle

Av Theresia - 9 april 2014 11:18

Sitter och njuter av en kopp te och en hembakad bulle, lille A sover och S är på förskolan. Har tvättat, dammsugit och tagit reda på disk så lite nytta har jag gjort idag. Ätit lunch har jag också gjort, lika bra att passa på medans lille A sover. Har inga planer alls idag, hade tänkt att städa mer men jag orkar inte tar de en annan dag. Lider lite av städmani, fråga min man    hihi. Han ska förresten ut med jobbet sitt ikväll, så då blir jag ensam med våra småtroll men de är inga problem dom är så snälla och duktiga. Tycker de är kul att min man ska ut han behöver också få vara med sina vänner och hitta på saker. Jag har varit ut och då har han varit hemma och de har gått hur bra som helst. Min man är världens bästa make och pappa i hela världen    Älskar honom så mycket    


Hmm vad ska jag hitta på ikväll då efter grabbarna har somnat?? Kanske passa på och vila och bara ta de lugnt och lägga upp fötterna och kika lite på tv. 


Snart kommer min älskling hem och ska äta lunch, bra de så jag hinner pussa på innan han ska iväg ikväll      


Ha en bra dag!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Theresia - 4 maj 2014 22:12

Vad eller hur jag än gör så verkar de inte spela nån stor roll.... Vad gör jag för fel? Eller är de nått jag inte gör som jag borde göra? Ibland är de inte lätt... Får en känslan av att nått jag gör är fel men jag vet inte vad. Man får en känsla i kr...

Av Theresia - 28 april 2014 09:15

Usch vad tråkigt de är ibland, kan ju i och för sig nyttigt med att ha tråkigt. Men nu är de en annan slags tråkighet jag tänker på. Om man försöker att prata med någon men man får inte gehör knappt nå svar alls, varför ens försöka igen?? Nää jag tro...

Av Theresia - 15 april 2014 21:36

Har idag städat hela huset, så nu är de rent hus här hemma   . Ska ta i tu med tvätten imorgon hann inte med den idag. Var iväg och veckohandlade tidigare ikväll så nu är de fullt i både frys och kyl   .  Små grabbarna skötte sig utmärkt i affären, d...

Av Theresia - 13 april 2014 09:07

Inte ett stort fan av söndagar, de betyder ju att helgen är slut!!! Men de kommer en ny snart igen   och påsken närmar sig så nästa helg lär de bli en hel del ägg och godis.    Den här helgen har varit rätt okej och lugn. Igår var de dags för rad...

Av Theresia - 8 april 2014 22:14

Nyss tittat på tv 3s Trolljägarna, ett bra program som alla borde se. Kanske många skulle få sig en tankeställare och kanske till och med börjar betee sig som civiliserade vuxna människor. Jag har sett och läst en hel del korkade och idiotiska kommen...

Presentation

Social,glad och tänkare= Theresia

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards